داستان - شعر- رومان

Thursday, January 17, 2008

داشتن یا نداشتن


عزیزم امروز یه بازی سختی در پیش دارم - تیم مقابلم تیم معروفیه اسمش ((روزگار))
است- نمیدونم امروز من میرم فینال یا ((روزگار)) - همه احتمال ها بیانگر اینه که
بازنده منم و برنده ((روزگار)) - استادیوم رو ببین - گوینده گزارش خبری میگفت:
بیشترتماشاچیان - هواداران ((روزگار)) هستند - حالا داورشو ببین یه سکه تو دست
داره میخوات زمین و توپ رو تقسیم کنه - ولی سکه ی داور با بقیه سکه ها فرق میکنه
- من تو عمرم همچین سکه ای ندیده بودم - سکه داور پشت و رو نداره - شیر و خط
نداره - یه طرف سکه داشتن و طرف دیگش نداشتن- نمیدونم کدوم رو سکه به نام من
افتاد . داشتن یا نداشتن .{سیاه یا سفید - عشق یا تنفر-غنی یا فقیر- خوبی یا بدی-
هنرمندی یا بی هنری - عاقلی یا نادانی- جاهلی یا عالمی- ....} -نمیدونم قرعه داشتن
به من خورد یا قرعه نداشتن - مهم نیست کدوم قرعه به نام من افتاد مهم اینه که بازیمو
کنم - و همیشه در نظر داشته باش {بردن یا باختن } دیگر قرعه نیست . هر چند داور
داره قضاوتی یک طرفه میکنه و جانب تیمی میگیره که قرعه داشتن به طرفش آمده ولی
نا امید نیستم همواره به هوادارانم فکر میکنم که روی سکوهای تماشا چیان به امید من
برای بردن من به استادیوم آمده اند .

وحید بامداد 26/10/1386

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home